eL-MahDi
"The Rising Empire"

Tahan Lagi!

Bertahan..Bertahan..

Bertahan atau kena tahan..
Terbaru.. Mohamad Sabu selaku Naib Presiden Pas telah dilaporkan ditahan oleh sekumpulan lelaki dengn tiga kereta dipercayai 'Special Branch' telah menahan dan membawa Mohamad ketempat yang tidak dapat diketahui.

Menurut salah seorang sumber dan saksi ditempat kejadian iaitu Salahuddin Ayob yang juga selaku Ketua Dewan Pemuda Pas berkata, penahanan tersebut dilakukan tanpa pengluaran waran atau pengenalan diri dilakukan ketika penahanan dilakukan. Semasa ditempat kejadian, saksi dan rakan-rakan saksi cuba untuk menghalang dari penahanan dibuat berdasarkan tiada waran ditunjukkan. Sedikit pergelutan berlaku, namun saksi dan rakan saksi tidak berjaya bahkan diheret pula oleh lelaki tersebut.

Menurut Salahuddin, penahanan berkemungkinan atas pengumuman Mohamad atas program Munajat yang bakal dianjurkan Pas di Perak awal pagi esok. Penahanan ini berlaku susulan dari penahanan ke atas aktivis Bersih, Wong Chin Huat dirumahnya semalam.

Keadilan..
Ya Allah.. Aku sujud tunduk derhaka dan lemah di bawah naungan Mu.. Tunjukkanlah keadilan Mu ya Allah! Sungguh kami ini dianiaya ya Allah.. Kau berikanlah azab dan keadilan Mu ke atas mereka yang menzalimi kami Ya Allah! Sungguh tiada yang lebih Berkuasa dari Mu ya Allah! Amin, ya Robbal 'Alamin..
0 comments:

Post a Comment

..Wal Asr..

Haiya Ala Solah!

Asma' Allah

Premier League


Who's There?

Me! Itz all about me!!

My photo
Previously in UKM.. After that in CiMB.. Now in UTP.. After this will be Entreprenuer insyAllah..

Followers